Ahad, 22 November 2009

PERJUANGAN SBG ISTERI


HMM....harini hari ke-3 aku ditinggalkan suami..kuatnya diri aku di kala ini..tp esok2 hanya Allah shj yg tahu..aku masih ingat lagi pesanan sms aku yg terakhir pd suamiku yg menyebabkan airmata aku sendiri yang mengalir tak henti2..

"peninggalanmu kali ini sbg jihad fi sabilillah..kematianmu akan ku anggap syahid di jalan Allah..kembali mu di sisi syg sbg nikmat plg berharga dr Allah utk kite berdua..maafkn kesalahan syg selama syg mnjd isteri abg..halalkan segalanya yg prnah abg berikan pd syg..jgn lupa doakan keteguhan iman syg n doakan jg utk bakal ank2 kite nnti..syg akhiri dgn cinta n kasih hanya krn Allah Taala.."

note: suamiku ke bangladeh keluar 40 hr..insyaAllah akn plg pd 27hb disember 09.

3 ulasan:

luluchen berkata...

salam fatimah,

kenal lg tak?kwn kat samtaj...husband gi sana buat apa? :)nyibuk kan

Slave of Allah waaniijazz berkata...

salam ziarah kak imah...
waanii mengerti tugas hubby mu...
tp napa cket sgt coretan akak...
teruskan menulis ukhti..

AHLIA NAIEM berkata...

mmg la..name pn blog pertama..
blog ni lama dh wt mase amk course comm kt uia tp xpnh buka pn..ni ada masa lapang..br la nk stat menulis..