Selasa, 4 Oktober 2011

Duaa dr maulana zubeer ahmad..

YaAllah..pg2 lg aku sudah mencarinya di youtube..aku mencari semangat baru n kekuatan utk hr ini n strsnya..betapa ku rindukan sstu yg 'mahal' disisi Allah swt..aku pernah mendengar suara ini yaAllah..betapa rindunya aku dgn suasana di masjid nizamuddin ini..slh satu masjid yg hidup suasana amal 24jam tnpa henti..subhanallah..

buat pengetahuan kwn2 sekelian..setiap hari maulana(x kira mana maulana) akan baca dua' slps pgram majlis taalim..apa yg menarik n smstinya aku xkn lupakan..setiap org yg disana..antara kita berbahasa melayu @ english @ arab @ apa2 shj selain dr urdu..akn menangis semahu2nya apbila mendengar doa' ini..trmasuk lah aku yg x paham ni..itu roh seorg maulana yg dirinya, hatinya, masanya, hartanya, keluarganya n slrh hidupnya dikorbankan utk agama..subhanallah..

YaAllah..hntr aku ke sini lg..terima lah hambaMu yg lemah ini yaAllah..

dgrla wahai shbt2 ku..kerinduanku..kesayanganku..duaa ini..

Tiada ulasan: